MyCoffes.gr

Όροι χρήσης

ΓΕΝΙΚΟΙ ΟΡΟΙ

Ακολουθεί η παράθεση των όρων που διέπουν τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις του mycoffees.gr προς όλους εσάς που θα επισκεφθείτε τις ιστοσελίδες του και που σκοπό έχει την ενημέρωσή σας, σχετικά με τα δικαιώματα και υποχρεώσεις σας και την καλύτερη εξυπηρέτησή σας στην αναζήτηση και απόκτηση των προϊόντων που επιθυμείτε να αγοράσετε από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα.


ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΠΡΟΣ ΠΩΛΗΣΗ

Οι φωτογραφίες που απεικονίζουν τα προϊόντα είναι ενδεικτικές και δεν μπορούν σε καμία περίπτωση να λειτουργήσουν δεσμευτικά για το mycoffees.gr
Τα χαρακτηριστικά και οι περιγραφές των προϊόντων, προέρχονται από τους συνεργάτες και τους προμηθευτές μας.
Το mycoffees.gr απαλλάσσεται κάθε ευθύνης όσον αφορά στην ισχύ του περιεχομένου τους. 


ΤΙΜΕΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΠΡΟΣ ΠΩΛΗΣΗ 

Οι τιμές που αναγράφονται στα προϊόντα του ηλεκτρονικού μας καταστήματος, εμφανίζονται και χωρίς αλλά και με τις φορολογικές επιβαρύνσεις (ΦΠΑ), δίχως όμως τα έξοδα αποστολής. Τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν τον τελικό καταναλωτή και εμφανίζονται κατά τη διάρκεια της παραγγελίας, ενώ τιμολογούνται στο τέλος της παραγγελίας επιπλέον της τιμής των επιλεγμένων προϊόντων. 

Οι τιμές των προϊόντων, αφορούν τις ποσότητες οι οποίες είναι διαθέσιμες στην αποθήκη μας, ενώ το mycoffees.gr επιφυλάσσεται του δικαιώματός του να αναπροσαρμόζει τις τιμές, δεσμεύεται όμως να εφαρμόσει τις τιμές που εμφανίζονται στα προϊόντα τη στιγμή της παραγγελίας σας.


ΠΑΡΑΣΤΑΤΙΚΑ ΣΥΝΑΛΛΑΓΩΝ

Κατά της διάρκεια της συναλλαγής δίνεται η δυνατότητα στον αγοραστή να επιλέξει το παραστατικό συναλλαγής που θα εκδοθεί και θα του αποσταλλεί, (απόδειξη λιανικής ή τιμολόγιο). Τιμολόγιο εκδίδεται σε εταιρείες και σε ελεύθερους επαγγελματίες, εφόσον συμπληρωθούν κατά την εγγραφή πελάτη τα εξής στοιχεία: Επωνυμία εταιρείας, ΑΦΜ, ΔΟΥ και Επάγγελμα για τους ελεύθερους επαγγελματίες καθώς και το ότι είναι επιθυμητή η έκδοση τιμολογίου.


ΑΝΩΤΕΡΑ ΒΙΑ

Το mycoffes.gr δεν ευθύνεται για την αδυναμία εκπλήρωσης των συμβατικών του υποχρεώσεων στο μέτρο κατά το οποίο αυτή η αδυναμία οφείλεται σε περιστατικά που συνιστούν λόγους ανωτέρας βίας, όπως ενδεικτικά και όχι περιοριστικά είναι: θεομηνίες, σεισμοί, πλημμύρες, διακοπή δικτύων (ΟΤΕ, ΔΕΗ, κλπ.), δολιοφθορές (σαμποτάζ), εισβολείς στο διαδίκτυο (hackers), πόλεμοι, νόμιμες απεργίες και άλλα παρόμοιας φύσεως περιστατικά. 

Εάν για λόγους ανωτέρας βίας δεν είναι δυνατό να σας παραδώσουμε τα προϊόντα εντός του προκαθορισμένου χρόνου, θα σας ενημερώσουμε τηλεφωνικά ή μέσω e-mail, προκειμένου να μας δηλώσετε εάν επιθυμείτε, υπ' αυτές τις συνθήκες, την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας. 


ΑΚΥΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΩΝ


Έχετε τη δυνατότητα να ακυρώσετε μία παραγγελία, εφόσον δεν έχει αποσταλεί, καλώντας μας στο 6944254608. Σε περίπτωση που η παραγγελία έχει αποσταλεί, θα πρέπει να ακολουθήσετε την διαδικασία Επιστροφής Μη Ελαττωματικών Προϊόντων.


ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ

Τα προϊόντα που προωθούνται από τον δικτυακό μας τόπο είναι προϊόντα ποιότητας, επιλεγμένα από διεθνείς αγορές, και τα οποία πληρούν και φέρουν όλες τις απαραίτητες πιστοποιήσεις από τους αρμόδιους φορείς. 

Το mycoffees.gr, αναγνωρίζοντας την έλλειψη της φυσικής επαφής του τελικού καταναλωτή με το επιλεγμένο προϊόν, εξασφαλίζει το δικαίωμα επιστροφής του προϊόντος που παραγγείλατε, πληρώσατε και παραλάβατε με παραγγελία από απόσταση (On Line) εντός 20 ημερών με επιστροφή χρημάτων. 

Παρ’ ότι ο δικτυακός τόπος του mycoffees.gr καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια μέσω της πληρότητας των περιγραφών των προϊόντων που αναρτά στις σελίδες του, είναι πιθανό να μην καλύπτονται οι προσδοκίες του τελικού αποδέκτη από το προϊόν της επιλογής του. 

Για τους παραπάνω λόγους, σας παραθέτουμε τους όρους και τους τρόπους επιστροφής μη ελαττωματικών προϊόντων όπως περιγράφονται παρακάτω ως ακολούθως:. 

Όροι Επιστροφών Μη Ελαττωματικών Προϊόντων 

α) Θα πρέπει η διαφορά της ημερομηνίας παραλαβής της παραγγελίας σας με την ημερομηνία υποβολής της αίτησής για επιστροφή να μη ξεπερνά τις 14 ημερολογιακές ημέρες. 
β) Η συσκευασία να μην έχει παραβιαστεί και να βρίσκεται στην κατάσταση που παραλήφθηκε από εσάς, πλήρης και χωρίς φθορές, και η συσκευασία να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν. 
γ) Το προϊόν προς επιστροφή να συνοδεύεται απαραίτητα από την πρωτότυπη απόδειξη ή τιμολόγιο αγοράς, μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής κ.ο.κ). 
δ) Πριν από κάθε επιστροφή συνίσταται να προηγηθεί συνεννόηση με το τμήμα επιστροφών του mycoffees.gr

Σε κάθε περίπτωση η επιστροφή είναι εφικτή υπό τις παρακάτω προϋποθέσεις: 

α) Έχετε επικοινωνήσει με το τμήμα επιστροφών, 
β) Το προϊόν δεν έχει χρησιμοποιηθεί, 
γ) Το προϊόν συνοδεύεται από όλα τα απαραίτητα έγγραφα, που αποδεικνύουν την συναλλαγή (π.χ. ΔΑΤ, Απόδειξη Λιανικής κ.ο.κ)
 
Για όλες τις ανωτέρω περιπτώσεις το ανώτατο χρονικό περιθώριο επιστροφής, για μη ελαττωματικά προϊόντα, δεν είναι δυνατόν να παραταθεί πέρα των είκοσι (20) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής.

Στην περίπτωση επιστροφής μη ελαττωματικών προϊόντων, (μετά από επιθυμία του αγοραστή), το κόστος μεταφοράς της επιστροφής επιβαρύνει τον ίδιο. 

Όροι Επιστροφών Ελαττωματικών Προϊόντων 

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα ελαττωματικά προϊόντα που αγοράσατε λόγω αποδεδειγμένης υπαιτιότητας του mycoffees.gr, (π.χ. κατεστραμμένα κατά την μεταφορά) ή λόγω ελαττώματος του προϊόντος, (λειτουργίας ή ποιότητας) και να ζητήσετε την αντικατάσταση, επισκευή ή επιστροφή χρημάτων. 

Σε όλες τις περιπτώσεις που σχετίζονται με επιστροφές ελαττωματικών προϊόντων, ο τελικός καταναλωτής έχει την επιλογή είτε εξ αρχής να μην αποδεχτεί την παραλαβή του προϊόντος, είτε, αφού έχει παραλάβει, να επιστρέψει το προϊόν, εντός 20 ημερών από την ημέρα της παράδοσης και παραλαβής του. 

Στην περίπτωση που το προϊόν εμφανίσει λειτουργικό ελάττωμα μετά την πάροδο των 20 ημερών, το οποίο καλύπτει η εγγύηση του προϊόντος και εφόσον η εγγύηση έχει δοθεί από το mycoffees.gr, ή από την κατασκευάστρια εταιρεία, ή τον επίσημο αντιπρόσωπό του, ο τελικός καταναλωτής έχει δικαίωμα να ασκήσει τα δικαιώματά του όπως αυτά διατυπώνονται στα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν κατά το χρονικό της παραλαβής του και που προσφέρονται από την εγγύηση. 

Σε κάθε περίπτωση η επιστροφή είναι εφικτή υπό τις παρακάτω προϋποθέσεις: 

α) Έχετε επικοινωνήσει με το τμήμα επιστροφών για νέες αγορές, 
β) Το προϊόν δεν έχει χρησιμοποιηθεί, ή εφόσον έχει χρησιμοποιηθεί, η συσκευασία του προϊόντος να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν, 
γ) Το προϊόν συνοδεύεται από όλα τα απαραίτητα έγγραφα, που αποδεικνύουν την συναλλαγή (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής κ.ο.κ) ή παραστατικό συναλλαγής και εγγύηση.

Στην περίπτωση επιστροφής ελαττωματικών προϊόντων, το κόστος μεταφοράς της επιστροφής επιβαρύνει το mycoffees.gr.

Σε κάθε περίπτωση είμαστε πρόθυμοι να εξυπηρετήσουμε τον τελικό καταναλωτή.


ΕΦΑΡΜΟΣΤΕΟ ΔΙΚΑΙΟ ΚΑΙ ΕΠΙΛΥΣΗ ΔΙΑΦΟΡΩΝ


Οι παρόντες Όροι Χρήσης θα ερμηνεύονται σύμφωνα με το Ελληνικό Δίκαιο.

Για κάθε διαφορά που τυχόν υπάρξει σχετικά με οποιοδήποτε θέμα που αφορά τη λειτουργία του mycoffees.gr, θα γίνεται προσπάθεια φιλικής επίλυσης. Εάν η φιλική επίλυση της διαφοράς καταστεί αδύνατη, αυτή θα επιλύεται αποκλειστικά από τα Δικαστήρια της Δράμας.


ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΟΡΩΝ ΧΡΗΣΗΣ

Το mycoffees.gr διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιεί ή να ανανεώνει τoυς όρους και τις προϋποθέσεις συναλλαγών με την υποχρέωση να ενημερώνει το παρόν κείμενο για οποιαδήποτε αλλαγή ή προσθήκη στους όρους. Οι όροι χρήσης μπορούν να αλλάξουν ανά πάσα στιγμή και χωρίς καμία προειδοποίηση.
social-1
social-facebook
social-twitter

MyCoffees Newsletter

Γραφτείτε στο Newsletter και λάβετε ΔΩΡΕΑΝ τον ηλεκτρονικό οδηγό μας, καθώς και τις προσφορές μας.


Ανάπτυξη ιστοσελίδας NetSites.gr | Υποστήριξη DRAMAnia.gr
© MyCoffees.gr | ιστοσελίδα: www.mycoffees.gr | e-mail: info@mycoffees.gr

ΣΥΝΔΕΣΗ ή ΕΓΓΡΑΦΗ ή ΕΓΓΡΑΦΗ

ΣΥΝΔΕΣΗ